رپــرتاژ آگهی چیست ؟ 

 

بطور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک داده می شود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایتهای خبری برای کابران قابل مشاهده است و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایتهای منتشر کننده حذف نمی شود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین بدلیل اینکه کاربران به این بصورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می شوند اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت . همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری  معتبر میتواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

 

همانطور که میدانید روش های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپرتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟؟

  1. اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه رپرتاژ بصورت یک خبر منتشر می شود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
  2. انتشار رپرتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
  3. عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری میشود .
  4. نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
  5. معرفی شخص یا برند و معرفی کامل محصولات ، خدمات و وبسایت تبلیغ دهنده.
  6. هایپر لینک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
  7. معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.

 

همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپرتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات و سئو با توجه به فیدبک سریع و بسیار عالی ، بسیار مناسب است .

« ماهـورا مجری انتشار رپرتاژ آگهی در سایتـهای خبری معتبر و پربازدیـد »