تبلیغات بنری در سایتها 

ماهورا  با در اختیار داشتن یک مزیت رقابتی حائز اهمیت نسبت به سایر شرکت‌های فعال در این حوزه، یعنی در اختیار داشتن تبلیغات انحصاری چندین سایت مشهور و پربازدید ایرانی، از جمله تابناک ، تیتر شهر و...، موفق شده با درک متقابل نسبت به انتظارات مدیران سایر سایت‌های بزرگ، همکاری درخشانی را با آنها آغاز کند . ماهورا با امید به آینده و همگام با پیشرفت تکنولوژی در حوزه‌ اینترنت، ارائه‌ خدمات کامل و بی‌نقص را چشم انداز و دور نمای خود قرار داده و در این راه می‌کوشد تا نه به عنوان اولین، بلکه بعنوان بهترین در این حوزه شناخته شود.

اکنون برخی مدیران تجاری به این نتیجه رسیده اند که معرفی کالا از طریق تبلیغات سنتی و به روش هایی همچون هدایای تبلیغاتی (مثل خودکار، جاسوئیچی، کلاه و لیوان) دیگر چندان مفید نیست. این روش های قدیمی و نخ نماشده، بسیار هزینه بر است و راندمان پایینی دارد.

بر این اساس بازاریابی سنتی و استفاده از شیوه های قدیمی تبلیغ نظیر استفاده از تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات و مانند آن اندک اندک به محاق فرو می رود. این در حالی است که " اینترنت " علاوه بر این که ابزاری بی نظیر برای تبادل اندیشه ها و اطلاعات به شمار می رود، از جایگاه ممتازی در حوزه تبلیغات نیز برخوردار است

طیف گسترده ای از ابزارهای تبلیغاتی پیش روی کسب وکار شما است. تنها کافی است اهداف خود را از به کارگیری استراتژی های تبلیغات آنلاین معین کنید و تبلیغات بنری را به عنوان وسیله ای برای مطرح کردن کسب وکار خود انتخاب نمایید. اگر تبلیغات بنری را در دنیای تبلیغات کلیکی آنلاین انتخاب کرده اید بد نیست ابتدا با مزایای استفاده از تبلیغات بنری به عنوان تبلیغات آنلاین آشنا شوید.

مزیت های استفاده از تبلیغات بنر در سایتهای پر بازدید ؛

1-     پوشش گسترده ؛ با استفاده از شیوه های آنلاین، می توان تبلیغات را به مخاطبان بیشتری نمایش داد. مسلماً همین امر، تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات را به دنبال خواهد داشت و باعث افزایش فروش خواهد شد .

2-    مخاطب یابی هدفمند ؛ شما با استفاده از تبلیغات آنلاین می توانید محصولات خود را برای گروه های دقیق تر و متمرکزتری از مخاطبان نمایش دهید. این امر کیفیت طرح های تبلیغاتی شما را بالا برده و باعث می شود از تبلیغات خود نتایج بیشتر و ملموس تری به دست آورید.

3-    مقرون به صرفه بودن  ؛ یکی دیگر از مزایای تبلیغات در فضای وب این است که چنین تبلیغاتی - در قیاس با موارد سنتی – بسیار به صرفه تر است. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و مناسب، مخاطبان بیشتری را در معرض         تبلیغات خود قرار دهید. 

4-    ارائه اطلاعات بیشتر و دقیق تر در تبلیغات اینترنتی ؛ شرکت ها می توانند اطلاعات بیشتر و تفصیلی تری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان انتقال دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد ولی در       تبلیغات سایت ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند. که همین امر باعث افزایش بیننده با هدف بهتر شدن رتبه الکسا و افزایش ترافیک سایت خواهد شد . 

5-    به روزرسانی آسان ؛ به طور کلی در فضای سایبر، مطالب را می توان به سهولت ویرایش، حذف و تعدیل کردبه عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و      نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار دادواضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را ویرایش کرد

6-    برقراری ارتباط بهتر با مشتری ؛ افراد بهتر می توانند با تبلیغات و کالاهای آنلاین ارتباط برقرار کنند ، ضمن این که چنین رابطه ای بالقوه از عمق بیشتری برخوردار است. علت این امر آن است که کاربران قادرند - به طور مستقیم یا غیرمستقیم - به آسانی به ما بازخورد بدهند. این موضوع می تواند راهگشای ما برای بهینه کردن تبلیغات مان باشد.

7-    برندسازی بهتر ؛ هر نوع تبلیغات - به ویژه تبلیغات اینترنتی - به بهینه شدن فرآیند برندسازی ( معروفیت آرم تجاری و یا وب سایت) کمک می کند. شما با تبلیغات آنلاین می توانند برند، شرکت، کالا و سرویس های خود را متمایز کنید. این امر از    آنجا حائز اهمیت است که برند بخش مهمی از یک فرآیند نظام مند بازاریابی به شمار می رود.

               

آیا مزایای استفاده از تبلیغات بنری برای انتخاب این نوع از تبلیغات آنلاین کافی است؟

موسسه " ماهورا " در سبد تبلیغات بنری خود با بیش از 10 سایت رسمی و پریازدید کشور قرارداد دارد .